wtorek, 30 czerwca 2015

łąkowe KRÓlove

Wpadłyśmy na siebie niby przypadkiem dwa lata temu. 
Od tego czasu przegadałyśmy milion chwil, przeżyłyśmy wiele wspólnych artystycznych kryzysów i chwil spełnień : ) Posiedziałyśmy parę godzin pod cudowną gruszą, zachwycając się ślimakiem, który z zaciekawieniem zaglądał w okna misiurowego domku; a ostatnie spotkanie w pracowni Misiury zakończyło się bardzo osobistym – misiowym – graffiti by Jeje. Sonia potrafi mówić o przyrodzie pięknymi obrazami. Potrafi także w magiczny sposób stworzyć portret drugiego człowieka, ujmując w nim rzeczy dla niego ważne czy charakterystyczne- zobaczcie! Obraz na którym podlewam ukochane domy jest sprzed półtorej roku. Przedwczoraj otrzymałam nowy, na którym, w bluzie misia, na przyjaznym niedźwiedziowym psie, leśnym psie, mknę do miejsca dla mnie najważniejszego! Emotikon heart
Wpadnijcie w odwiedziny do Jeje, zaczaruje Was na zawsze : )










3 Łąkowe KRÓlove : JejeTina z Galerii Księżyc 
Tina, oprócz wielu artystycznych mocy, także odbija przyrodnicze stemple na tkaninach. Od niedawna mam swoją własną koszulkę autorstwa Tiny i paru życzliwych roślin Emotikon smile, wykonaną specjalnie dla mnie! Na pochmurne dni, na tęsknoty za tętniącym życiem kawałkiem ziemi, na spacer i na urlop - będę nosić z radością Emotikon heart!
Wpadnijcie koniecznie pokochać Jej magiczny niczym blask księżyca, świat!





Trzecia Łąkowa Królowa to Kornelia - Lilu2art, która min. haftem opowiada niezwykłe baśnie :) Od niedawna także na mojej prywatnej łące <3
Kornelia, ma niezwykle twórcze ręce i przepiękną wrażliwość na przyrodę. Mnie szczególnie urzeka, że potrafi "ludowość" haftu przełożyć na niezwykły język współczesności.
Chciałabym kiedyś z Kornelią zagubić się na bieszczadzkich połoninach, czy Wy też? Sprawdźcie sami :)


5 komentarzy: