czwartek, 11 czerwca 2015

Roczek

Dzisiaj mija rok od mojej wycieczki do Warszawy (na finał konkursu "Pomysł na firmę"), która odmieniła wszystko!
Banki nie cieszą się dobrą sławą, bo dają kredyty w kiepskich walutach, albo nie dają wcale, ale.. ten który organizował konkurs, pomógł mi spełnić moje marzenie.
O marzeniach i zwątpieniach przeczytacie w najnowszym numerze magazynu Siedlisko od strony 44 - zapraszam serdecznie : )

A w dniu tak dla mnie wyjątkowym, dziękuję Wszystkim, którzy mnie wspierali i dodawali otuchy oraz wierzyli, nawet, kiedy ja wątpiłam! : )

Dziękuję Wam za sympatię dla tego co robię i czym się z Wami dzielę! <3

Pięknego weekendu!


9 komentarzy:

  1. Aga Gratuluję i 3maj tak dalej , cieszę sie razem z Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci bardzo! Wyobrażam sobie Twoją soczystą radość i buzia mi się uśmiecha :) uściski!!!

      Usuń
  2. Wielka Radość!!! :) :) :)
    Gratulacje Kochana Istotko o wrażliwej Duszy! <3
    ..zatem trzeba się wybrać po gazetkę:)
    Wszystkiego Dobrego :)
    Serdeczności ciepluteńkie dla Ciebie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, z serca Ci dziękuję za Twoją radość ze mną i za maila, którym sprawiłaś mi wielką radość :)
      pozdrawiam Cię słonecznie :) Wszystkiego dobrego i Tobie <3

      Usuń
  3. Wzajemnie! Niech się kręci 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniari :) 100 lat z gliną? Wow :) Nie wiem co na to moje ręce i stawy, hihihihi :) Pozdrawiam ciepło :)!

      Usuń
  4. wielkiej kumulacji szczęścia na każdy kolejny dzień, miesiąc, rok... niech się glina dobrze skleja i w cuda obraca!

    misiowe uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) :) Piękne życzenia, niech mają MOC :)

      Usuń