sobota, 27 czerwca 2015

wkrótce i wczoraj

Powoli moje myśli uciekają w stronę morza i warsztatów- uaktywnij swoje piękno,  które wygrałam w maju :)
Jak je zatrzymać? 

Może rozmyślając nad kolorami morza?
Patera morska bryza, dla wszystkich, którzy czekają aż wiatr będzie smagał ich twarze...
Jedna jedyna, bardzo bliska memu sercu! <3


WAŻNE: zamówienia wysyłam do czwartku (2 lipca) potem dopiero od poniedziałku 13 lipca : )

W moim myśleniu o czasie odpoczynku, jest całkiem sporo cudnego TERAZ!
Warsztatowa sobota była niezwykła.
Oswajałyśmy glinę, zapisywałyśmy w glinie słowa - drogowskazy.
Kobieca moc i poczucie, że napełnia nas energia i radość, za jaką - czasem - bardzo długo tęskniłyśmy!
Czternaście metrów misiurowej pracowni nasączone kreatywnością i odzyskiwaną wiarą w swoją twórczą moc :)

Dziękuję Wam, Dziewczyny - każda z Was wnosi coś nowego, świeżego i cennego <3!

Warsztatowy czas w kadrze zatrzymała dla nas Basia Sielańczyk <3!





a już niebawem będę miała dla Was prezent :)

6 komentarzy:

  1. Patera wyjątkowa!! Ileż Ciebie w niej jest!!! ..i od razu potrafi swoja magia przenieść w pobliże morskich wybrzeży...mm....może wreszcie w tym roku uda mi się znaleźć nad naszym polskim morzem...? Kto wie;) Gratuluję raz jeszcze wygranego wypoczywania, niechaj się przyjemnie będzie samej ze sobą i z innymi uczestniczkami...i z masażem:)) Warsztaty gliniane bardzo pozytywne - to widać ze zdjęć:)
    Przytulam ciepluteńko <3 :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..uwielbiam te odcienie turkusowych zieleni:) :) :) ..od ubiegłego roku za mną "chodzą" i nawet niektóre przyszły:)))) hihi:)

      Usuń
    2. Kamilo, sama nie sądziłam, że w tym roku uda mi się dotrzeć nad morze, a jednak :)
      Życzę i Tobie takiej niespodzianki : )
      Patera i mnie urzeka, nie chodzi o pychę, a magię i kolory, które chyba pomogła mi wybrać :)
      pozdrawiam najcieplej i dziękuję za ciepłe słowa!!! <3

      Usuń
  2. I ta Twoja pozytywna i kreatywna energia rozprzestrzenia się na cały świat :) Ja to czuję! Odpoczywaj, nabieraj sił, kolekcjonuj fantastyczne pomysły i wracaj oczywiście, żeby pokazać nam co przywiozłaś :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, dziękuję z serca :) :) pozdrawiam mocno!!!

      Usuń