czwartek, 23 stycznia 2014

Kolejne Trzy Boskie Babki, razem SZEŚĆ :)

W niedzielę pisałam o trzech Boskich Babkach, obiecując Wam kolejną odsłonę, niebawem...
Niebawem nadeszło, a więc- poznajcie Tunde, Alicję i Tinę : )

Tunde z Garka textilékszer és kiegészítő mieszka prawie 700km ode mnie, ale mimo odległości, urok Jej prac zadziałał. Mnie urzekły misterne, wykonane z małych, pięknie kolorowych sznurków broszki. Każda broszka składa się z małych ślimaczków, pozszywanych delikatnie i subtelnie. Jej prace wyglądały pięknie na zdjęciu ale w rzeczywistości zachwyciły jeszcze bardziej. Widać w nich dbałość o detal, wrażliwość i dobry smak! Lubię też kolorystykę w jakiej porusza się Tunde.



Jeśli ja myślę, że na drugie imię mam Żywioł a na trzecie Energia, to Alicja, czyli Mama wszystkich Mimi Monsters, ma tak na pierwsze i najpierwsze imię :)
Dziewczyna wulkan energii i to dobrej, głowa kreatywna w temacie maskotkowym!
Jeśli ktoś ma dosyć słodkich maskotek dla dzieciaków (choć w tym wypadku także dla dorosłych), to zapewne pokocha Jej Monstery!
Forma zaskakuje a potem porywa serce. Każda „maskotka”, choć bliżej prawdy będę, pisząc: Monster- ma osobowość, niepowtarzalny szyk, imię i krótką historię, którą poznamy podczas zakupu. Moja Mo ma temperament ( o tym nie wiedziałam od razu), lubi zwierzęta i lubi sztuczki. Prawdziwy z niej urwis :)


Tina, podobnie jak Alicja tworzy nietuzinkowe prezenty dla małych ale i dużych.
Jeśli interesuje Was prezent z duszą ale i kieszonką, prezent, który na chwilę zdeklasuje lalki Be, klocki Le i tego typu uciechy, Galeria Księżyc spełni Wasze oczekiwania.
Będzie miękko, wyjątkowo, niepowtarzalnie. Tina wyczaruje, na doskonałej jakości tkaninie, z niebanalnym pomysłem, prezent dla malucha.


Zakocha w sobie bez reszty i zatrzyma na dłużej wszystkich, którzy mają na drugie imię Muminek, albo Panna Migotka.
Świat Muminków, to ukochany świat Autorki, można się w nim zatracić, opatulić nim szczelnie i na dłuuugo!


Kieszonkowe bluzeczki, Muminki- czy to wszystko? Zdecydowanie nie- zapraszam Was do odkrycia świata, który czeka na Was w Galerii Księżyc.

C.D.N.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz