niedziela, 6 marca 2016

zaglądam do słoika a tam... las

Anna Gołębiewska Photography  i Kokka,  robią warsztatowe cuda pod szyldem WARSZTATY GLIWICE

Czasem zapraszają też niezwykłe osoby, by sprawiły, że pochmurna niedziela będzie niezapomniana! 

Gdy zobaczyłam warsztaty roślinne - mini ogródki w szkle, wiedziałam, gdzie spędzę dzisiejszą! 





Zuzia i Ania (które prowadziły dzisiejsze zajęcia) z Cuda Wianki zabrały nas w podróż do świata natury, w przestrzeń poza czasem, która pachnie mchem i ciszą w hałasie!

Każdy dostał solidnej wielkości słój, nieco mniej ziemi, kamieni, mchu, roślin i wskazówki, co z nimi począć. Dwie godziny minęły jak promień słońca na wiosennym niebie a ja nie mogłam powstrzymać dziecięcej radości, gdy słój wypełniałam życiem, które będzie trwać.







Nie byłabym sobą, gdyby w moim słoju nie zamieszkał misiurowy dom...

Słój - metafora świata, którego pragniemy!
Zielonego, przyjaznego, powolnego, w którym rządzą tylko dobre prawa!

Ten dzień tak bardzo ukoił moje myśli, otulił duszę zielenią i nadzieją!

Dziękuję Dziewczyny <3 

I gdyby tej radości było mało, Ania zrobiła każdemu pamiątkowe zdjęcie....
Ale niech to będzie niespodzianka, dla tych, którzy po cichutku, bez piśnięcia i znaku, odwiedzają mój blog... wkrótce :)

12 komentarzy:

  1. namiastka krainy czarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to tak widzisz, Magdo? Bo ja bardzo :) uściski!

      Usuń
  2. Aaa na kartki misiurowe ten słój!!! Kwintesencja, chcę zamieszka w tym słoju, albo chociaz od czasu do czasu pić wpadać tam na kawę, lub Yogitea :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy to? :) aaaa! ja chyba już tam zamieszkałam a na piecyku pyrka wrzątek na yogi tea, czekam na Ciebie, Kochana! :)

      Usuń
  3. Piękny skraweczek Twojego Świata zawarłaś w tym cudnym słoju:) ..cudnie!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym słoju jest wszystko, wobec czego mam sporą nadzieję :) Dziękuję z serca, Kamilo : ) dobrego dnia!

      Usuń
  4. Kochana to był wspaniały dzień :) Dziękuję, że byłaś z nami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwspanialszy :) Dziękuję, że mogłam być z Wami :) <3

      Usuń
  5. świetne , te słoje pełne zielonego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra piękne :) fajnie że spędziłaś miło czas, a foto ... boskie :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, to był przełomowy czas, a obecność słoja, koi niezwykle :) Zaglądam tam do środka i czerpię jakiś spokój, wiesz...
      <3
      uściski, Kochana!

      Usuń