czwartek, 19 stycznia 2017

u go girl!!!

Kiedy ktoś mówi, że jestem ceramikiem, zawstydzam się, jako magister filozofii i koryguję, że jestem bardziej... człowiekiem z pasją. Z pasją podróżowałam, z pasją gniotę glinę z pasją piszę i robię wiele rzeczy. A Ty? Jak często podążasz za tym cichym głosem w Tobie, który mówi: "spróbuj", a Ty go sabotujesz, choć wiesz, że ta próba przybliżyłaby Cię do spełnienia marzeń lub życia z pasją właśnie? 
W najnowszym Zwierciadło reportaż Doroty, autorski książki Wszystko mam w sobie, który mówi o tym, że pewna grupa starszych dziewczyn, w zeszłym roku, w Nowicy za sprawą Lucciola Ladies Rock Camp... zrobiła coś ważnego!
Przeczytajcie, proszę!
To reportaż o marzeniach o niemożliwym, które się materializuje i o mierzeniu się ze sobą, z przeszłością, z bólem i krzywdą...
Byłam tam i ja i pierwszy raz w życiu trzymałam w rękach bass a potem zagrałyśmy z von Brochas niezwykły koncert i... gdy próbuję sklecić te kilka słów, czuję jak wzruszenie odbiera mi jasność myślenia, bo przypominam sobie, ile dla mnie znaczyło, poczuć, że MOGĘ! Dzisiaj wracają wspomnienia, za którymi idzie postanowienie, by nie wątpić, by działaś, próbować, sprawdzać, nie bać się!
Przeczytaj, daj się ponieść emocjom i podejmij decyzję: że zatańczysz salsę, że pójdziesz na warsztat śpiewu białego, wyślesz zakopany w szufladzie tekst na konkurs literacki.
Wiem, że WIESZ co na Ciebie czeka!!!
strona 96! a potem wszechświat
<3
U go girl!



2 komentarze:

  1. Masz rację! Najgorzsze co można zrobić sobie samemu, to zagłuszyć wewnętrzny głos! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń