środa, 31 sierpnia 2016

DNA

Kiedy dorastasz a potem odkrywasz, że czas mija szybciej niż się spodziewałaś, kiedy nie wszystko w życiu jest tak łatwe, jak miałaś nadzieję, że będzie a Twój plecak życiowych doświadczeń ciąży nadmiarem i równocześnie wieje pustką, patrzysz wstecz... Zastanawiasz się dlaczego/ skąd/ kto Ci nie dał lub dał za dużo... Najczęściej patrzymy w stronę rodziców. To spojrzenie z biegiem lat łagodnieje lub wyostrza się. Czujemy wdzięczność, żal i cały wachlarz tego co pomiędzy... 
Spędzam godziny w ciszy i samotności z gliną, zamyślam się nad tym, dlaczego akurat to niesie mi szczęście, skąd mam w sobie siłę, by mierzyć się z własną niewiedzą i porażkami...
Boję się, ale żegluję naprzód po morzu możliwości, mam pasję! 
W moim DNA zapisana jest PASJA! 
Mój Tata trzy lata poświęcił na zbudowanie tego kutra rybackiego! Gdy zobaczyłam jak błyszczą mu oczy w dniu wodowania, ZROZUMIAŁAM siebie mocniej...
A co W Twoim DNA dobrego niesiesz przez życie? Widzisz to już, a może wciąż Ci trudno? Wyrusz dziś na poszukiwanie! Twój plecak pełen jest pięknych skarbów. Zdecyduj, czy wszystkie są Ci potrzebne, jeśli którychś nie chcesz, nie bierz ich w dalszą podróż!
Dobrego dnia, Kochani!
Mój współczesny kuter, pełen pasji, gotowy, by wypłynąć w morze możliwości do kupienia TU:
http://www.misiura-design.pl/sklep/…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz