piątek, 10 czerwca 2016

BACK & COR

Wróciłam...
Wdzięczna- bezgranicznie! 
Pełna zachwytu światem.
Uśmiechnięta szeroko do wspomnień, które zostaną ze mną na zawsze.
Syta każdą sekundą, w której celebrowałam radość małymi rzeczami.
Z zapchaną kartą pamięci w aparacie, schodzącą skórą z nosa i pięknymi filmami, które wyświetlają się pod moimi powiekami, gdy je zamykam.
A teraz...
Robię pranie, piszę listy do Przyjaciół o tym, że tęskniłam, doceniam swoją umiejętność cieszenia się małymi rzeczami, spoglądam na szybko płynący czas z zaskoczeniem i celebruję bycie w domu.
Posyłam Wam dobro, radość i wdzięczność♥
ps. proszę o chwilę cierpliwości - odpiszę na wszystkie maile i wyślę Wasze zamówienia lada chwila 



W jednym z newsletterów od Ani z SUTRA SERCA przeczytałam zdanie, które mnie zachwyciło! 
"Czy wiedzieliście, że słowo ODWAGA - z angielskiego courage - pochodzi od łacińskiego "COR", które oznacza serce? A pierwotnym znaczeniem słowa odwaga było "opowiedzieć historię o tym, kim się jest naprawdę, całym sercem"
Piękne!!! I właśnie takiej odwagi życzę Wam dzisiaj 
----------------------------
a talerz czeka w sklepie na drugiej półce od góry, o TU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz