środa, 28 grudnia 2016

drzwi...do nowego

Koniec roku to dobry czas na spojrzenie za siebie, zanim zamknę drzwi i otworzę następne, te z numerem 2017.

To był delikatnie mówiąc niebanalny rok, który z obłąkanym szaleństwem mieszał to co straszne i napełniające lękiem z tym co piękne i uskrzydlające. Mogłabym bez przesady napisać, że to był prywatnie najtrudniejszy rok w moim życiu, przez co zawodowo wydawało mi się, że Misiura - ta rozgadana optymistka, która pisze dla Was w glinie - nie przetrwa. I równocześnie czas, gdy sama czerpałam siłę z wszystkiego, co miałam Wam do powiedzenia. Talerze: mam nadzieję/ dbaj o siebie jak o osobę, którą kochasz/ szczyt marzeń czy wreszcie wzrastaj- po cichu nawiązywały do mojej codzienności.

Ale to Wasz codzienny entuzjazm wobec moich wpisów i każda praca, którą decydowaliście się kupić trzymały mnie przy zawodowym życiu.

W tym samym czasie wszystkowiedzący, kochający bliscy dbali o mojego ducha.

NIC nie udałoby się bez ludzi – bez nas wszystkich!

Wrażliwych, uważnych, nieobojętnych, dobrych i kochających, hojnych!

Kończę ten rok z wdzięcznością, bezkresną, którą Wam posyłam!

Trzymajcie się blisko słońca!


foto by Inne Życie
kluczyk by Lookarna 


8 komentarzy:

  1. Agnieszko kochana, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele optymizmu, "uważności" na to co w życiu najważniejsze, motywacji i wiary w to że się uda wnosisz w moje (i innych zapewne także) życie poprzez swoje prace, słowa i to że jesteś. Piękną zawieszką codziennie mi przypominasz o pozytywnym nastawieniu, a brocha-rakieta dodaje mi skrzydeł w trudnych sytuacjach. Dla Ciebie więc przesyłam bukiet optymizmu i pozytywnych myśli, wytrwałości i wiary w lepsze jutro. Dużo zdrowia, szczęścia w nowym roku dla Ciebie i Twoich bliskich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Magdo, czasem faktycznie sobie nie zdaję - jak my wszyscy.
      A potem jedno słowo, jedno spojrzenie w oczy i wszystko nabiera znaczenia, ważności!
      Zdrowia nam wszystkim, bo bez niego trudno sięgać gwiazd!
      Dziękuję z serca- wszystkiego kosmicznie dobrego nam <3

      Usuń
  2. Życzę Ci Agnieszko udanego otwarcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, dziękuję Ci i z serca życzę tego samego <3

      Usuń
  3. Aga powodzenia w Nowym Roku i wiekszej wiary w siebie , potrafisz dasz radę :)

    ten rok był dla mnie bardzo cieżki i dał mi nauczkę , zabrał bliskich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jestem pełna nadziei ,ze ten nadchodzacy bedzie lepszy...

      Usuń
    2. Agusia, przytulam Cię mocno! Bardzo, bo ja spędziłam znaczną część tego roku w strachu przed stratą... Niech Twoje wewnętrzne słońce zabłyśnie światłem, kiedy poczujesz, że chcesz/możesz/potrafisz! <3

      Usuń
  4. Dobrze, że wszystko idzie ku dobremu, dobrze, że masz takich zacnych bliskich! Oby Nowe było Dobre i pełne Zdrowia, bo to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń