wtorek, 8 października 2013

kalendarz 2014

Jaki będzie Wasz rok 2014?
Czy przeżyjecie go w zgodzie ze sobą, z Waszymi pragnieniami?
W zgodzie z naturą?
Czy znajdziecie czas na długie spacery po łąkach, parkach?
Ja już wiem jaki chciałabym żeby był.
Zobaczcie sami!

Praca nad roślinnym kalendarzem to parę godzin skupienia, dla mnie medytacji- czasu gdy myślę o tym jakie rośliny oddadzą urok i charakter danego miesiąca.
Co roku powstaje tylko kilka sztuk a efekt przechodzi moje najśmielsze oczekiwania...

Czy Wy macie swoje ulubione kalendarze?
Jeśli zachwyci Wasz mój - napiszcie do mnie - mogę go dla Was zrobić : )


 

 






 

 

4 komentarze:

  1. Misiura jest piękny! Prosty i zachwycający. I zainspirowałaś mnie. Gratuluję i chylę czoła. Pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio,

      Bardzo Ci dziękuję : ) ! Jak patrzę na zdjęcia to nie mam poczucia, że oddają w 100% jego urok- więc tym bardziej mi miło!
      Ostatnie chwile, by biec na łąki i przygotować swoje! POLECAM ten piękny prezent na nadchodzący rok 2014 : )

      Usuń