niedziela, 27 listopada 2016

mam nadzieję

Mam nadzieję, że listopad żegnasz z wdzięcznością? :)
Co dobrego przyniósł? Nawet jeśli myślisz, że nic, może Cię zaskoczyć jego obfitość. Znajdź dziś chwilę tylko dla siebie, kartkę papieru i zapisz te wszystkie dary codzienności, które sprawiały, że się uśmiechnęłaś/-ąłeś.
Wiesz co, jeszcze chciałam Ci coś powiedzieć. Ostatnio przeczytałam piękny cytat: "Rzeczywistość rozkwita w spotkaniu". Wracam do niego wciąż i wciąż z zachwytem i pełną zgodą. Czujesz podobnie? Zatem nie mów, że nie masz czasu, tylko zadbaj w tym tygodniu o spotkania z bliskimi Twemu sercu. Z Przyjaciółmi, ale też z sobą! Niech rzeczywistość rozkwita : ) Ja będę dbać nadal i już się na to cieszę! <3
foto by: Lilu2art



2 komentarze:

  1. Wiem skąd to zaczerpnęłaś ;) Również mnie bardzo wbił się w pamięć ten piękny cytat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. : ) piękny! pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń