niedziela, 26 kwietnia 2015

napisz list...

Częściej masz sobie coś do zarzucenia, czy raczej jesteś wobec siebie łagodny, ciepły?
A może dasz się namówić na napisanie listu do siebie?
Już widzę jak wysuwa Ci się z ręki kubek z herbatą- niech spadnie na podstawkę pod kubek zrobioną przeze mnie Emotikon smile
Jaki list? No do siebie, z wyrazami uznania, że mimo drobnych wad, to tak naprawdę jest całkiem sporo powodów do tego, by siebie kochać, lubić Emotikon smile
Sekretna korespondencja, bez cenzury i tylko dla Ciebie,.
Taki list mocy, który czasem można przeczytać w gorsze dni.
Odjechane? Głupie? Zbędne?
No dobra, nie musisz Emotikon smile
Ja swój mam i to całkiem oczyszczające doświadczenie w natłoku poczucia, że mogłam lepiej, więcej, szybciej Emotikon smile
pozostawiam Cię w zaskoczeniu, z przesłaniem: "DON'T BE SO HARD ON YOURSELF".
A gdzie kupisz podstawki? No TUTAJ: )

ps. w zestawie taniej 
Emotikon smile
crazy Me?sure'a


4 komentarze:

  1. :) no pomysł całkiem fajny :))) ..więc kto wie, może i ja spróbuję :)
    Pozdrawiam słonecznie, bo dzisiaj od rana cieplutkimi promieniami ziemia się otula:) ..no...prócz tych latających smugaczy to by było idealnie czyste, błękitem nafaszerowane niebo, ale radzimy sobie w pewien tajemniczy sposób z tym chemicznym zjawiskiem co ani trochę naturalne nie jest (mam na myśli chemtrails i "naukę" zwaną geoinżynierią..) ...nadal deszczu nie widać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, posłałam dzisiaj znowu wiadro deszczu :) :)
      Nie dotarło?:)
      Uściski serdeczne, polecam bardzo mocno list...

      Usuń
  2. Fajny pomysł!Muszę się zmobilizować i napisać :)

    OdpowiedzUsuń